ტესტები/შემაჯამებელი წერები



შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
სკოლა "იუჯი"
საგანი - რუსული
კლასი: VI
შემაჯამებელი წერა:  N2 (II სემესტრი)
თემა: Представьте кто откуда приехал и на каком языке они говорят.
მასწავლებელი: ლელა მალაყმაძე
თარიღი:  12. 04. 2019.
შემაჯამებელი სამუშაოს ფორმა: წერითი .
კავშირი ესგ სტანდარტთან:

უცხ.ს.III.13. მოსწავლეს შეუძლია დამხმარე საშუალებებზე დაყრდნობით მცირე ზომის ტექსტების შედგენა და შემოქმედებითი დამოკიდებულების გამოვლენა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·          განავრცობს შეკუმშულად, მოკლედ გადმოცემულ ამბავს.
·          თავს უყრის წაკითხულ ტექსტში შესწავლილ საკვანძო სიტყვებს, ენობრივ კონსტრუქციებს და მათზე დაყრდნობით თხზავს მსგავსისტრუქტურის ტექსტს.                   


შემაჯამებელი დავალების მიზანი
1.მოსწავლემ დაიცვას უცხო ენისათვის დამახასიათებელი ინტონაცია, ჟღერადობა.
2.უცხო ენაზე გადმოსცეს სათქმელი
შეფასება
შემაჯამებელი დავალება მოიცავს 2 დავალებას. მაქსიმალური ქულაა 10.

პირველი დავალება ფასდება 5 ქულით, მეორე დავალებაც 5 ქულით. უპასუხოდ დატოვების შემთხვევაში 0 ქულა.

შეფასების ანალიზი
მოსწავლის სახელი და გვარი
შეფასების კრიტერიუმები






კომპონენტების შესაბამისი ტესტური დავალებების ნომრები
 1
2 


#
ქულების რაოდენობა კითხვების შესაბამისად






 1
ბოლქვაძე ზურა
5
5
10



 2
ბოლქვაძე ნიკოლოზ
5
4
9



 3
დეკანაძე მიხაილ
2,5
2,5
5



 4
ლომაძე ლუკა
4
4
8



 5
ლომინაძე ლიზი
5
5
10



 6
მათითაიშვილი ნინო
5
5
10



 7
მაღრაძე დათა
4
4
8



 8
მორჩილაძე ლიზი
5
4
9



 9
ქუთელია მილენა
5
5
10



10
ღოღობერიძე  ნიკა
4
4
8



 11
შავაძე საბა
5
4
9



12
ძოწენიძე ზურაბ
5
5
10



 13
ჯანელიძე მარიამ
5
5
10



14
ბაიბურთ გიულ
4
4
8



 15
კვაჭანტირაძე საბა
4
4
8




ძლიერი მხარეები
კლასიდან 15 მოსწავლიდან  6-მა   მაღალი შეფასება მიიღო -  10.(ქუთელია მილენა, ლომინაძე ლიზი,მათითაიშვილი ნინო, ბოლქვაძე ზურა, ჯანელიძე მარიამ, ძოწენიძე ზურა.)   3-მა მოსწავლემ მიიღო -9 (ბოლქვაძე ნიკოლოზმა, მორჩილაძე ლიზიმ და შავაძე საბამ) .5-მა მოსწავლემ მიირო შეფასება -8.მოსწავლეები საკმაოდ კარგად და გამართულად ლაპარაკობდნენ.თვითონვე ასწორებდნენ მათ მიერ დაშვებულ შეცდომებს.
სუსტი მხარეები
1.      კლასიდან 1 მოსწავლეს (დეკანაძე მიხაილ) აქვს შეფასება 5 ქულა, რაც საშუალო შეფასებაა. მას გაუჭირდა დავალებაზე თავის გართმევა.უჭირს მეტყველება.

დასკვნა
ზეპირი შემაჯამებლის დროს გამოვლინდა, რომ ესგ-თი გათვალისწინებული საგნობრივი შედეგი ძირითადად მიღწეულია, თუმცა გამოიკვეთა, რიგი სუსტი მხარეები,რომლებზეც ვიმუშავ შემდგომ.



შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
სკოლა "იუჯი"
საგანი - რუსული
კლასი: IX
შემაჯამებელი წერა:  N2 (I სემესტრი)
თემა: «Достопримечательности России»
მასწავლებელი: ლეილა მალაყმაძე
თარიღი:  27.12. 2018
შემაჯამებელი სამუშაოს ფორმა: ზეპირი / ბუკლეტის შექმნა
კავშირი ესგ სტანდარტთან:
უცხ.ს.IV.24. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ახდენს ცოდნისა და უნარების მობილიზებას, განსაზღვრავს, თუ რა ცოდნა და უნარები უნდა შეიძინოს დასმული ამოცანების გადასაჭრელად;
უცხ.ს.IV.24. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები:
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         გამოკვეთს დავალების განხორციელების ეტაპებს;
·         განსაზღვრავს თუ რა ცოდნა და უნარები უნდაშიძინოს ახალი დავალების შესასრულებლად;
უცხ.ს.IV.27. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშსაწყობად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         მოიძიებს ინფორმაციას/სასწავლო მასალას ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) მეშვეობით.
·         იყენებს ისტ-ს პროექტების განსახორციელებლად.
დავალების მიზანი:

       მოსწავლემ შეძლოს დაწეროს და შექმნას სარეკლამო ხასიათის ინფორმაციული ტექსტი (ტურისტული გზამკვლევი, ინფორმაციული ბუკლეტი).


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
საგანი - რუსული
კლასი: IX
შემაჯამებელი წერა:  N2 (I სემესტრი)
თემა: «Моторола-законодатель моды в мире сотовой связию»
მასწავლებელი: ლელა მალაყმაძე
თარიღი:  21.12. 2018
შემაჯამებელი სამუშაოს ფორმა: ესე
კავშირი ესგ სტანდარტთან:
უცხ.ს.V.13. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს დაფუნქციურად იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.

უცხ.ს.V.14. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         ტექსტის წერის პროცესში მუდმივად აკვირდება ნაწერს; განსჯის რამდენად ახერხებს სათქმელის გასაგებად დათანმიმდევრულად გადმოცემას.

შეფასება
1.    შინაარსის თემასთან შესაბამისობა      -4 ქ.
2.    ლოგიკური კავშირი წინადადებებსა და აბზაცებს შორის      -3 ქ              
3.    ლექსიკო-გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება -3 ქ                    
                 
შეფასების ანალიზი

მოსწავლის სახელი და გვარი

1
2
3
საბოლოო
1
ბოლქვაძე დეა

3
3
2
8
2
ბოლქვაძე ლევან

4
3
2
9
3
დიასამიძე თემო

2
1
1
4
4
იაკობაძე ლიზი

3
3
2
8
5
კაკაბაძე თათია

3
2
3
8
6
კენჭიშვილი საბა

4
3
3
10
7
ქელაძე ელისაბედ

4
3
3
10
8
ნადირაძე ლუკა

4
3
3
10
9
ღოღობერიძე დათო

2
2
2
6
10
 ყულეჯიშვილი საბა

3
2
3
8
11
ხაბაზი ია

2
2
2
6
12
 ჯინჭარაძე ალექსანდრე

4
3
2
9

     დასკვნა
შემაჯამებელი სამუშაოთი გამოვლინდა, რომ ესგ-თი გათვალისწინებული საგნობრივი შედეგი ძირითადად მიღწეულია,მოსწავლეების ძირითადმა ნაწილმა შეძლო ტექსტის შექმნა და საბაზისო უნარ-ჩვევების ფუნქციურად გამოყენება. თუმცა გამოიკვეთა მოსწავლეების სუსტი მხარეც, რაზედაც შემდგომ შეხვედრებზე გავამახვილებ ყურადღბას და ვიმუშავებთ.



Итоговая рабата 3
Имя
Фамилия
Класс
Число
ВАРИАНТ № 1
Задание № 1. Поставьте данные словосочетания в нужной форме. Где необходимо, используйте предлоги.
 1. Сегодня на концерте будет петь ............................................................................... (эта китайская девушка).
2. Харьков – учебный центр в Украине, потому что в нём много.................................. ...........................................................................................(различные институты и школы).
3. ... .............................................................................(Наш институт) недавно исполнилось 60 лет.
4. Мы прочитали в газете ........................................................ (новая химическая лаборатория).
5. Он родился ... .............................................................................(большой старинный город).
6. После ............................................................................... (пять часов занятий) Антон почувствовал, что устал.
7. Антон быстро решил .................................................................................... (одна задача и два примера).
8. Он окончил школу ... ..........................................................................................(прошлый год).
9. Она обещала прийти.......................................................................... (пятница).

Задание № 2. Напишите предложения, используя глагол нужного вида.
 1.  На улице очень тепло, поэтому мы не .................................................... окно (открывать – открыть).
 2. Преподаватель уже …............................................................ нам новое задание (объяснять – объяснить).
 3. Когда рабочие …............................................................................... новую школу, в ней начали учиться дети нашего района (строить – построить).
4. Мой друг каждое лето …................................................................... меня в деревню (приглашать – пригласить).
 5.  Сегодня студенты .............................................................. не все слова (учить – выучить).

Задание № 3. Вместо точек употребите глагол в нужной форме.
1. Антон и Вера ...................................................................... на студенческом вечере.   Антон ............................................................................. друга со своей сестрой (познакомить – познакомиться).
2. Ахмед .............................................................. окно, потому что в комнате было душно. Окно ............................................................., потому что в комнате был сквозняк (открыть – открыться).

Задание № 4. Перепишите текст, вставляя пропущенные глаголы движения.
 Вчера мы решили .................................................. в музей.
Мы …............................................................................. из общежития в 10 часов утра.
Когда мы ….................................................................................. , начался дождь.
Мы ................................................................................. в магазин и решили подождать там.
Скоро дождь закончился, и мы …............................................................... из магазина и ................................................... по улице.
Потом мы ….......................................................... через дорогу.
Через несколько минут мы ............................................................................. до кинотеатра, …................................................ мимо него и увидели здание музея.
Мы ............................................................ к кассе, купили билеты и ................................... осматривать музей.
За два часа мы ….............................................................. все залы.
Мы узнали много нового и интересного и были рады,что........................................................... сюда.

Задание № 5. Образуйте степени сравнения прилагательных и наречий.
1. Климат Украины (тёплый), чем климат России.
2. Моя мать (молодая) моего отца на 5 лет.
3. Сегодня фильм был (интересный), чем вчера.
4. Соседний дом (низкий), чем здание института.
5. Мой друг знает французский язык (хорошо) меня.

Задание № 6. Закончите предложения.
 1. Он пришёл ко мне, чтобы я ... .
2. Если бы я увидел эту книгу в магазине, ... .
3. Чтобы не болеть, ....
4. Несмотря на то, что текст был трудный, ... .
5. Если я хорошо сдам экзамены, ... .
6. Когда я прочитаю этот рассказ ... .
7. Мы спросили у земляка, где ... .
8. Мы поехали на вокзал, чтобы ... .
9. Недавно я заболел, потому что ... .
Задание № 7. Составьте диалог (в магазине)


Комментариев нет:

Отправить комментарий