თემატური სასწავლო გეგმა ს-6 ( XII )
კათედრა: უცხოური ენები
საგანი: რუსული ენა
კლასი: XII კლასი (ს6)
მასწავლებელი:ლელა მალაყმაძე
პროგრამის განხორციელების პერიოდი: 2018-2019 სასწავლო წელი
პროგრამის ხანგრძლივობა: ორი სემესტრი
კვირეული საათობრივი დატვირთვა: 2 საათი
წლიური საათობრივი დატვირთვა: 72 საათი
სემესტრული/წლიური შეფასების ტიპი: განმსაზღვრელი
საგნის სემესტრული ქულის შემადგენელი კომპონენტები:საშინაო დავალება,
საკლასო სამუშაო, შემაჯამებელი დავალება
სწავლების მეთოდები: როლური თამაშები;სიმულაციური სიტუაციების გათამაშება;
გონებრივი იერიში;პაუზებიანი კითხვა;შესაბამისობის პოვნა;ვისწავლოთ სურათებით;
არეული თანმიმდევრობა;სურათების აღწერა,თავისუფალი წერა;
კონცეპტუალური რუკების შევსება;მეთოდი 1,2,3; ძიებითი,გლობალური,
დეტალური კითხვის სტრატეგიები;კროსფორდების შევსება;
კინოფილმების ჩვენება და შემდგომი გარჩევა;დისკუსია; პროექტი;
კოგნიტური სქემები; შეკითვების დაფა; ესე; ; პრეზენტაცია;
კლასის მართვის ფორმები:ინდივიდუალური, წყვილებში, ტრიადებში, ჯგუფებში
სასწავლო რესურსები:
მ. ლორდქიფანიძე, ირინე ჩხეიძე, თამარ ჩიმაკაძე „Русский язык“. (ს6) თბილისი:
გამომცემლობა «არტანუჯი“ ,
(სახელმძღვანელოს რვეული) (2013)
უცხ.ს.VI.1. მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერები და
ზეპირი გამოსვლანაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ).
უცხ.ს.VI.2. მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად
გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად
.უცხ.ს.VI.3. წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი\
(ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან).
უცხ.ს.VI.4. წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო
აქტუალურ თემებზე (მაგ., ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი
მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა, ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა).
უცხ.ს.VI.5. ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტების (ბიოგრაფია, ავტობიოგრაფია, მოგონება,
დღიური - როგორც ავტობიოგრაფიული ტექსტი) წაკითხვა და გაგება.
უცხ.ს.VI.6. წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის თხრობითი ტექტი (მოთხრობა,
ნოველა, ლეგენდა, იგავ-არაკი).
უცხ.ს.VI.7. გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების
მიხედვით.
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად
შესწავლის მიზნით
უცხ.ს.VI.9. სხვადასხვა ტიპის საქმიანი წერილების წერა.
ა)წერს სამოტივაციო წერილს,
ბ)ადგენს რეზიუმეს
(CV- ს).
უცხ.ს.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ
თემაზე/საკითხზე (მაგ., მოსწავლე და მობილური ტელეფონი, მოსწავლეთა
დამოკიდებულება სკოლის მიმართ, უცხოური ენების სწავლა და სხვა).
უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და
იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს
(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა
ეტაპზე.
უცხ.ს.VI.13. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ
თემატიკაზე.
უცხ.ს.VI.14. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
უცხ.ს.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე
(საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).
უცხ.ს.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია)
აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VI.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს საბაზისო ენობრივ
უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად
გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VI.19. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას
კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
უცხ.ს.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენისცოდნისსაგანმანათლებლო მიზნით
გამოყენება.
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების
ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.
თემატური
ერთეული
|
თემატიკა
|
მიზანი/მიზნები
|
1.Где учиться
|
1.Самые известные университеты
2. «Актуальная проблема»
3.Московский Государственный
Университет
4.Мнения ваших ровесников
о проблеме «Должен ли студент
работать»
5. «Автобиография»
6. «Сопроводительное письмо»
7.ОбЪявления»
8. «Автобиграфии на листочках»
9. Родительный падеж числительных
и местоимений
10. Сложноподчинённые предложения
с придаточными изъяснительными.
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს :
- მოისმინოს და გაიგოს
- რადიო და ტელეგადაცემები,
- აუდიოჩანაწერებიდ
- ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის
- საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ);
- მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას
- მოსასმენი ამოცანების
- ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად
- და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად;
- წაიკითხოს და გაიგოს
- სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი
- (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის,
- ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან);
- გამოიყენოს სტრატეგიები
- ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით;
- სხვადასხვა ტიპის საქმიანი წერილების წერა.
ა)წერს სამოტივაციო წერილს,
ბ)ადგენს რეზიუმეს
(CV- ს);
- დაწეროს სხვადასხვა სახის
- ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე
- (მაგ., მოსწავლე და მობილური ტელეფონი,
- მოსწავლეთა დამოკიდებულება სკოლის მიმართ,
- უცხოური ენების სწავლა და სხვა);
- წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა,
- ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
- გამოიყენოს წერის ეფექტური სტრატეგიები
- (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)
- წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
- თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
- საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე
- (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
- წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია)
- აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო;
- მეტყველებისასგამოიყენოს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
- გამოიყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების
- ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების
- უნარის გასაუმჯობესებლად;
- გამოიჩინოს ინტერესი და გამოავლინოს ტოლერანტული
- დამოკიდებულება კულტურათა თავისებურებების მიმართ;
- უცხოური ენისცოდნისსაგანმანათლებლო მიზნითგამოყენება;
- გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები
- წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და
- ენების ათვისების გასაადვილებლად.
|
2.Проблемы подростков
|
1. «Современная русская проза»
Отрывок из повести Г. Щербаковой
«Вам и не снилось...»
2. Русская классика
А. С. Пушкин «Метель»
3. М. Ю. Лермонтов «Герой нашего
времени» «Бела».
4.Д. Лондон «Жена короля»
5.Сложноподчинённые предложения
с придаточными определительными.
6. Вводные предложения
7.Предложный падеж имен существительных.
8.Сложноподчинённые предложения
с придаточными времени
9.Правописание «Ь» после шипящих.
10. Сложноподчинённые предложения
с придаточными уступительными.
|
მოსწავლემ შეძლოს:
- მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერებიდა ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ) ;
- მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად;
- წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის თხრობითი ტექტი (მოთხრობა, ნოველა, ლეგენდა, იგავ-არაკი);
- გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით;
- გამოიყენოს სტრატეგიები ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით;
- დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე (მაგ., მოსწავლე და მობილური ტელეფონი, მოსწავლეთა დამოკიდებულება სკოლის მიმართ, უცხოური ენების სწავლა და სხვა);
- წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
- გამოყენოს წერის ეფექტური სტრატეგიები(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
- მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე;
- თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
- საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
- წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო;
- მეტყველებისასგამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები;
- გამოიყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად;
- გამოიჩინოს ინტერესი და გამოავლინოს ტოლერანტულიდამოკიდებულება კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
- გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.
|
3.Воспитание
|
1.«Типы воспитания»
2. «Спартанское воспитание»
3. «Известные мыслители о воспитании»
4.О. Генри «Вождь краснокожих»
5. Вид глагола
6.Образование видовых пар
7.Сложноподчинённые предложения
с придаточными цели.
8. Правописание частиц «НЕ» и «НИ».
9.Сложноподчинённые предложения
с придаточными времени.
|
მოსწავლემ შეძლოს:
- მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერებიდა ზეპირი გამოსვლანაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ);
- მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად;
- წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან);
- წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის თხრობითი ტექტი (მოთხრობა, ნოველა, ლეგენდა, იგავ-არაკი);
- გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით;
- წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
- გამოიყენოს წერის ეფექტურისტრატეგიები(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
- მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე;
- თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
- საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
- წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
- მეტყველებისასგამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები;
- გამოიყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად;
- გამოიჩინოს ინტერესი და გამოავლინოს ტოლერანტულიდამოკიდებულება კულტურათა თავისებურებების მიმართ;
- გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.
|
4.Экология
|
1. «Проблемы всех, живущих на земле»
2. «Как плачет Земля»
3. «Киты-самоубийцы»
4. Причастия. Образование
действительных причастий
5. Склонение действительных
причастий настоящего времени.
6.Образованиендействительных
причастий прошедшего времени.
7.Склонение действительных
причастий прошедшего времени
|
მოსწავლემ შეძლოს:
- მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერებიდა ზეპირი გამოსვლანაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ);
- მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად;
- წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან);
- წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე (მაგ., ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა, ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა);
- გამოიყენოს სტრატეგიები ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით;
- წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
- გამოიყენოს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
- მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე;
- თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
- საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
- წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო;
- მეტყველებისასგამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.
- გამოიყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად;
- გამოიჩინოს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ;
- უცხოური ენისცოდნისსაგანმანათლებლო მიზნითგამოყენება;
- გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.
|
5.Интернет : за и против
|
1. Интернет: за и против
2. Дистанционное образование
3. Система образования в разных
странах мира
.
4. Банки и кредиты
5. А. П. Чехов «Пари»
6. Деепричастия
.
7. Образование деепричастий
несовершенного вида
8. Образование деепричастий
совершенного вида
9.Правописание частицы «НЕ» и «НИ»
с различными частями речи
10. Правописание «Ь» в глагольных формах
11. Правописание «н» и «нн» в
именах прилагательных.
|
მოსწავლემ შეძლოს:
- წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან);
- წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე (მაგ., ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა, ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა);
- გამოიყენოს სტრატეგიები ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით
- წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
- გამოიყენოს წერის ეფექტურისტრატეგიები(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
- მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე;
- თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
- საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
- წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო;
- მეტყველებისასგამოიყენოს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევები;
- გამოყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად;
- გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.
|
6. Выбор профессии
|
1. Популярные специальности
2. «Выбор профессии»
3. «Профессия- учёный.
Альберт Эйнштейн»
4. «Какому делу посвятить себя»
5. «Кем хочу стать»
6.»Джон Кенеди»
7. Популярные специальности
8.Правописание тире в предложениях
9.Сложноподчиненные предложения
с причино-следственными придаточными
10. Разделительные «Ь» «Ъ»
11. Сложноподчиненные предложения
с придаточными условия.
|
მოსწავლემ შეძლოს:
- მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერებიდა ზეპირი გამოსვლანაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ);
- მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად;
- წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან);
- წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე (მაგ., ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა, ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა);
- ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტების (ბიოგრაფია, ავტობიოგრაფია, მოგონება, დღიური - როგორც ავტობიოგრაფიული ტექსტი) წაკითხვა და გაგება;
- გამოიყენოს სტრატეგიები ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით;
- დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე (მაგ., მოსწავლე და მობილური ტელეფონი, მოსწავლეთა დამოკიდებულება სკოლის მიმართ, უცხოური ენების სწავლა და სხვა);
- წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
- გამოიყენოს წერის ეფექტურისტრატეგიები(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
- მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე;
- თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
- საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
- წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო;
- მეტყველებისასგამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები;
- გამოიყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად;
- გამოიჩინოს ინტერესი და გამოავლინოს ტოლერანტულიდამოკიდებულება კულტურათა თავისებურებების მიმართ;
- გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий