სილაბუსები

თემატური  სასწავლო გეგმა      ს-6 ( XII )



კათედრა:  უცხოური ენები

საგანი: რუსული ენა
კლასი: XII კლასი (ს6)
მასწავლებელი:ლელა მალაყმაძე
პროგრამის განხორციელების პერიოდი: 2018-2019 სასწავლო წელი
პროგრამის ხანგრძლივობა: ორი სემესტრი
კვირეული საათობრივი დატვირთვა: 2 საათი
წლიური საათობრივი დატვირთვა: 72 საათი
სემესტრული/წლიური შეფასების ტიპი: განმსაზღვრელი
საგნის სემესტრული ქულის შემადგენელი კომპონენტები:საშინაო დავალება,
 საკლასო სამუშაო, შემაჯამებელი დავალება
სწავლების მეთოდები: როლური თამაშები;სიმულაციური სიტუაციების გათამაშება;
გონებრივი იერიში;პაუზებიანი კითხვა;შესაბამისობის პოვნა;ვისწავლოთ სურათებით;
არეული თანმიმდევრობა;სურათების აღწერა,თავისუფალი წერა;
 კონცეპტუალური რუკების შევსება;მეთოდი 1,2,3; ძიებითი,გლობალური,
 დეტალური  კითხვის სტრატეგიები;კროსფორდების შევსება;
 კინოფილმების ჩვენება და შემდგომი გარჩევა;დისკუსია; პროექტი;
 კოგნიტური სქემები; შეკითვების დაფა; ესე; ; პრეზენტაცია;
კლასის მართვის ფორმები:ინდივიდუალური, წყვილებში, ტრიადებში, ჯგუფებში
სასწავლო რესურსები:
  • მ. ლორდქიფანიძე, ირინე ჩხეიძე, თამარ ჩიმაკაძე  „Русский язык“. (ს6) თბილისი:
     გამომცემლობა «არტანუჯი“ ,
(სახელმძღვანელოს რვეული) (2013)
  • კალამი; თაბახის ფურცელი; დიდი ზომის ფორმატი; პერსონალური კომპიუტერი;
     პრინტერი; პროექტორი; ეკრანი; თეთრი დაფა; დაფის მარკერი; დაფის საშლელი,
     აუდიოდისკები, დისკები ვიდეომასალით;
  • ელექტრონული რესურსები: www.1september.ru;www.gramota.ru


  • პროგრამის სწავლების წლიური შედეგი
    მოსწავლეს შეუძლია
  • უცხ.ს.VI.1. მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერები და
     ზეპირი გამოსვლანაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ).
  • უცხ.ს.VI.2. მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად
     გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად
  • .უცხ.ს.VI.3. წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი\
     (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან).
  • უცხ.ს.VI.4. წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო 
    აქტუალურ თემებზე (მაგ., ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი
     მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა, ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა).
  • უცხ.ს.VI.5. ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტების (ბიოგრაფია, ავტობიოგრაფია, მოგონება,
     დღიური - როგორც ავტობიოგრაფიული ტექსტი) წაკითხვა და გაგება.
  • უცხ.ს.VI.6. წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის თხრობითი ტექტი (მოთხრობა,
     ნოველა, ლეგენდა, იგავ-არაკი).
  • უცხ.ს.VI.7. გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების
     მიხედვით.
  • უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად
     შესწავლის მიზნით
  • უცხ.ს.VI.9. სხვადასხვა ტიპის საქმიანი წერილების წერა.
ა)წერს სამოტივაციო წერილს,
ბ)ადგენს რეზიუმეს
(CV- ს).
  • უცხ.ს.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ 
    თემაზე/საკითხზე (მაგ., მოსწავლე და მობილური ტელეფონი, მოსწავლეთა
     დამოკიდებულება სკოლის მიმართ, უცხოური ენების სწავლა და სხვა).
  • უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და
     იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
  • უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს 
     (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა 
    ეტაპზე.
  • უცხ.ს.VI.13. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ
     თემატიკაზე.
  • უცხ.ს.VI.14. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
  • უცხ.ს.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე
     (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).
  • უცხ.ს.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) 
     აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
  • უცხ.ს.VI.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს საბაზისო ენობრივ
     უნარ-ჩვევებს.
  • უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად
     გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
  • უცხ.ს.VI.19. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას
     კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
  • უცხ.ს.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენისცოდნისსაგანმანათლებლო მიზნით 
    გამოყენება.
  • უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების
     ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.


თემატური
 ერთეული
თემატიკა
მიზანი/მიზნები








1.Где учиться

1.Самые известные университеты

2. «Актуальная проблема»

3.Московский Государственный
 Университет

4.Мнения  ваших ровесников
о проблеме  «Должен ли студент
 работать»

5. «Автобиография»

6. «Сопроводительное письмо»

7.ОбЪявления»

8. «Автобиграфии на листочках»

9. Родительный падеж числительных
 и местоимений

10. Сложноподчинённые предложения
 с придаточными изъяснительными.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს :
  • მოისმინოს და გაიგოს
  •  რადიო და ტელეგადაცემები,
  •  აუდიოჩანაწერებიდ
  •  ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის
  •  საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ);
  • მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას
  •  მოსასმენი ამოცანების
  •  ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად
  •  და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად;
  • წაიკითხოს და გაიგოს 
  • სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი 
  •  (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, 
  • ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან);


  • გამოიყენოს სტრატეგიები
  •  ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით;
  • სხვადასხვა ტიპის საქმიანი წერილების წერა.

ა)წერს სამოტივაციო წერილს,
ბ)ადგენს რეზიუმეს
(CV- ს);
  • დაწეროს სხვადასხვა სახის
  •  ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე 
  •  (მაგ., მოსწავლე და მობილური ტელეფონი, 
  • მოსწავლეთა დამოკიდებულება სკოლის მიმართ,
  •  უცხოური ენების სწავლა და სხვა);
  • წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა,
  •  ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
  • გამოიყენოს წერის ეფექტური სტრატეგიები 
  • (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) 
  • წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
  • თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
  • საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე 
  •  (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
  • წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) 
  • აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო;
  • მეტყველებისასგამოიყენოს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
  • გამოიყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების
  •  ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების 
  • უნარის გასაუმჯობესებლად;
  • გამოიჩინოს ინტერესი და გამოავლინოს ტოლერანტული
  • დამოკიდებულება კულტურათა თავისებურებების მიმართ;
  • უცხოური ენისცოდნისსაგანმანათლებლო მიზნითგამოყენება;
  • გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები
  •  წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და
  •  ენების ათვისების გასაადვილებლად.










2.Проблемы подростков

1. «Современная русская проза»
Отрывок  из повести Г. Щербаковой
  «Вам и не снилось...»

2. Русская классика
А. С. Пушкин «Метель»

3. М. Ю. Лермонтов «Герой нашего
 времени» «Бела».

4.Д. Лондон «Жена короля»

5.Сложноподчинённые предложения
 с придаточными определительными.

6. Вводные  предложения

7.Предложный падеж имен существительных.

8.Сложноподчинённые предложения
 с придаточными времени

9.Правописание «Ь» после шипящих.

10. Сложноподчинённые предложения
 с придаточными уступительными.
მოსწავლემ შეძლოს:
  • მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერებიდა ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ) ;
  • მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად;
  • წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის თხრობითი ტექტი (მოთხრობა, ნოველა, ლეგენდა, იგავ-არაკი);
  • გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით;
  • გამოიყენოს სტრატეგიები ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით;
  • დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე (მაგ., მოსწავლე და მობილური ტელეფონი, მოსწავლეთა დამოკიდებულება სკოლის მიმართ, უცხოური ენების სწავლა და სხვა);
  • წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
  • გამოყენოს წერის ეფექტური სტრატეგიები(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
  • მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე;
  • თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;


  • საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
  • წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო;
  • მეტყველებისასგამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები;
  • გამოიყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად;

  • გამოიჩინოს ინტერესი და გამოავლინოს ტოლერანტულიდამოკიდებულება კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
  • გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.

















3.Воспитание




1.«Типы воспитания»

2. «Спартанское воспитание»

3. «Известные мыслители о воспитании»

4.О. Генри  «Вождь краснокожих»

5. Вид глагола

6.Образование видовых пар

7.Сложноподчинённые предложения
 с придаточными цели.

8. Правописание частиц «НЕ» и «НИ».

9.Сложноподчинённые предложения
 с придаточными времени.
მოსწავლემ შეძლოს:
  • მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერებიდა ზეპირი გამოსვლანაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ);
  • მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად;
  • წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან);
  • წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის თხრობითი ტექტი (მოთხრობა, ნოველა, ლეგენდა, იგავ-არაკი);


  • გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით;
  • წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
  • გამოიყენოს წერის ეფექტურისტრატეგიები(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
  • მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე;
  • თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
  • საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
  • წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
  • მეტყველებისასგამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები;
  • გამოიყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად;
  • გამოიჩინოს ინტერესი და გამოავლინოს  ტოლერანტულიდამოკიდებულება კულტურათა თავისებურებების მიმართ;

  • გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.












4.Экология

1. «Проблемы всех, живущих на земле»

2. «Как плачет Земля»

3. «Киты-самоубийцы»

4. Причастия. Образование
  действительных причастий
5. Склонение действительных
 причастий настоящего времени.
6.Образованиендействительных
 причастий прошедшего времени.

7.Склонение действительных 
причастий прошедшего времени
მოსწავლემ შეძლოს:

  • მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერებიდა ზეპირი გამოსვლანაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ);
  • მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად;
  • წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან);
  • წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე (მაგ., ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა, ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა);
  • გამოიყენოს სტრატეგიები ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით;

  • წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
  • გამოიყენოს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
  • მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე;

  • თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
  • საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
  • წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო;
  • მეტყველებისასგამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.
  • გამოიყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად;
  • გამოიჩინოს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ;
  • უცხოური ენისცოდნისსაგანმანათლებლო მიზნითგამოყენება;
  • გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.






















5.Интернет : за и против

1. Интернет: за и против

2. Дистанционное образование

3. Система образования в разных
 странах мира
.
4. Банки и кредиты

5. А. П. Чехов «Пари»

6. Деепричастия
.
7. Образование деепричастий
 несовершенного вида

8. Образование деепричастий
 совершенного вида
9.Правописание частицы «НЕ» и «НИ»
 с различными частями речи
10. Правописание «Ь» в глагольных формах
11. Правописание  «н» и «нн» в
 именах прилагательных.
მოსწავლემ შეძლოს:
  • წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან);
  • წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე (მაგ., ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა, ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა);
  • გამოიყენოს სტრატეგიები ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით
  • წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
  • გამოიყენოს წერის ეფექტურისტრატეგიები(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
  • მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე;
  • თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
  • საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
  • წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო;
  • მეტყველებისასგამოიყენოს  საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევები;
  • გამოყენოს სტრატეგიები  სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად;
  • გამოიყენოს სტრატეგიული უნარ-ჩვევები წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.












6. Выбор профессии  


1. Популярные специальности

2. «Выбор профессии»

3. «Профессия- учёный.
 Альберт Эйнштейн»

4. «Какому делу посвятить себя»

5. «Кем хочу стать»

6.»Джон Кенеди»

7. Популярные специальности

8.Правописание тире в предложениях

9.Сложноподчиненные предложения
 с причино-следственными придаточными

10. Разделительные  «Ь» «Ъ»
11. Сложноподчиненные предложения
 с придаточными условия.
მოსწავლემ შეძლოს:
  • მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერებიდა ზეპირი გამოსვლანაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი,ინტერვიუ);
  • მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად;
  • წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან);
  • წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე (მაგ., ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა, ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა);
  • ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტების (ბიოგრაფია, ავტობიოგრაფია, მოგონება, დღიური - როგორც ავტობიოგრაფიული ტექსტი) წაკითხვა და გაგება;
  • გამოიყენოს სტრატეგიები ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით;
  • დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე (მაგ., მოსწავლე და მობილური ტელეფონი, მოსწავლეთა დამოკიდებულება სკოლის მიმართ, უცხოური ენების სწავლა და სხვა);
  • წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს;
  • გამოიყენოს წერის ეფექტურისტრატეგიები(მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება)წერის პროცესის ყველა ეტაპზე;
  • მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე;
  • თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას;
  • საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა);
  • წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო;
  • მეტყველებისასგამოიყენოს  საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები;
  • გამოიყენოს სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად;
  • გამოიჩინოს ინტერესი და გამოავლინოს ტოლერანტულიდამოკიდებულება კულტურათა თავისებურებების მიმართ;
  • გამოიყენოს  სტრატეგიული უნარ-ჩვევები წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.



Комментариев нет:

Отправить комментарий