შეფასების სქემები

ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით მოსწავლეები ფასდებიან სემესტრული და წლიური შეფასებით


  1. „ განმსაზღვრელი შეფასება აკონტროლებს სწავლის ხარისხს, ადგენს მოსწავლის მიღწევის დონეს ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრულ მიზნებთან მიმართებაში. განმსაზღვრელ შეფასებაში იწერება ქულა
  2. განმავითარებელი შეფასება აკონტროლებს თითოეული მოსწავლის განვითარების დინამიკას და ხელს უწყობს სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებას. განმავითარებელი შეფასებისას გამოიყენება ისეთი საშუალებები, როგორიცაა სიტყვიერი კომენტარი, რჩევა-დარიგება, დაკვირვების ფურცელი, თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების სქემა და სხვა“.
საკლასო დავალების შეფასების სქემა 

  1.          1-2

          3-4

         5-6

         7-8

        9-10

    1)
    ვერ ასრულებს წერით/ზეპირ დავალებებს
    2)
    ასრულებს
    ,
    მაგრამ
    ელემენტარულ
    დონეზე,ვერ აკმაყოფილებს დავალების მოთხოვნათა უმეტესობას.

    1)
    ასრულებს და ელემენტარულ დონეზე აკმაყოფილებს დავალების მოთხოვნათა ერთ ნაწილს.

    1)
    დამაკმაყო-
    ფილებლად
    პასუხობს დავალების მოთხოვნათა დიდ ნაწილს.

    1)
    თავისუფლად
    აკმაყოფილებს დავალების ისეთ მოთხოვნებს როგორიცაა შემოქმედები
    თობა: (საინტერესო შინაარსი, ენობრივი გაბედულება,
    ორიგინალური აზრები, და სხვა) კრიტიკული აზროვნება
    2)
    საშუალოზე მაღალ დონეზე აკმაყოფილებს დავალების მოთხოვნათა უმეტესობას.

    1)
    თავისუფლად აკმაყოფილებს დავალების ყველა მოთხოვნას.
    შეფასების სქემა გაკვეთილზე ჩართულობისთვის



           

             1-3

          4-5

         6-7

        8-10

        9-10
               
    1)
    მოსწავლე იშვიათად მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში, გამოხატავს გაკვეთილის მიმართ ინდეფერენტულ დამოკიდებულებას




    1)
    მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში, იშვიათად იჩენს ინიციატივას, მასწავლებლის დახმარების გარეშე მისი გაკვეთილზე ჩართულობა ხშირად არ მჟღავნდება
    .
    1)
    მოსწავლე დამოუკიდებლად ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში,ცდილობს იყოს აქტიური, მაგრამ მისი აქტიურობა ქმნის პრობლემებს: ზედმეტად ბევრს საუბრობს, აწყვეტინებს მოსაუბრეს,ცდილობს ზედმეტი აქტიურობით დამალოს საკუთარი მოუმზადებლობა

    1)
    მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობაში, დამოუკიდებლად ერთვება მუშაობაში, დისკუსიასა თუ პრობლემების გადაჭრაში, ეხმარება და პატივს სცემს სხვებს, კარგად აქვს გაცნობიერებული საკუთარი როლი კლასის მიერ რაიმეს შესწავლისას

    1)


Комментариев нет:

Отправить комментарий